Kundetilfredshet

Interessert?

Send oss din kontaktinformasjon så hører du fra oss.

Kundetilfredshet er en forutsetning for opparbeidelse av tillit og emosjonelle bindinger til leverandøren. God tilfredshet vil føre til styrket kundeforhold og gjenkjøp.

Vel vitende om denne sannheten, trenger vi ikke stille spørsmålstegn ved nødvendigheten av innsikt i kundetilfredsheten i egen virksomhet. Å kjenne til kundetilfredsheten, og hvilke forhold som påvirker denne i positiv og negativ retning, er avgjørende for videreutvikling av virksomheten. Sagt på annen måte, det er avgjørende kunnskap for å komme kundenes forventninger i møte. Ukjent Kunde hjelper våre kunder i B2B-markedet med å måle nettopp kundetilfredshet. Med vår erfaring, kombinert med oppdragsgivers kjennskap til eget virke, finner vi de riktige og viktige spørsmålene å stille. Deretter gjennomføres en kundetilfredshetsundersøkelse gjennom telefonintervjuer, hvor vi tar direkte kontakt med dine kunder. Ukjent Kunde analyserer dataene og funnene blir presentert i et presentasjons- og analysemøte.

Kundelojalitet fører til vekst i omsetning og lønnsomhet. Ta kontakt med Tore Nyman i Ukjent Kunde for ytterligere informasjon.

Vi gjennomfører en KTU hvert 2. år for begge våre salgsorganisasjoner. Det er viktig for oss å få en ærlig tilbakemelding fra våre kunder for å sikre at vi jobber med å forbedre oss på de rette områdene. Ukjent Kunde er i så måte en perfekt partner for oss.

Espen Ransted, Fritzøe Engros

Interessert?

Send oss din kontaktinformasjon så hører du fra oss.